Noblesse – Roskilde

- Adresse: Hestetorvet 1C, 4000 Roskilde, Danmark
- Telefon: +45 70 25 35 25
- Specialitet: Skønhedssalon
- Hjemmeside: Gå til hjemmesiden
- Værdiansættelse: 4.3 / 5
- Antal Udtalelser: 39
- Fredag: 09–18
- Lørdag: 09–16
- Mandag: 09–18
- Onsdag: 09–18
- Søndag: Lukket
- Tirsdag: 09–18
- Torsdag: 09–21
Anmeldelse Af Noblesse
Hos Noblesse i Roskilde tilbyder de en række skønhedsbehandlinger, der har vundet stor anerkendelse blandt kunderne. Beliggende på Hestetorvet 1C, 4000 Roskilde, Danmark, har salonen specialiseret sig i at skabe en afslappende atmosfære, hvor kunderne kan forkæle sig selv med professionelle behandlinger. Med et telefonnummer på +45 70 25 35 25 er det nemt for interesserede at tage kontakt og høre nærmere om tilbuddene.
Salonen har formået at samle en imponerende kundebase, hvor 39 kunder har givet deres vurdering, hvilket resulterer i en gennemsnitlig rating på 4.3 ud af 5. Denne positive feedback vidner om den høje kvalitet af tjenesterne, der tilbydes hos Noblesse. Kunderne roser ofte den personlige service, som de modtager, samt det professionelle personale, der altid er klar til at rådgive og vejlede.
Noblesse fungerer ikke blot som en almindelig skønhedssalon, men som en oase for dem, der ønsker at forbedre deres velvære og udseende. Behandlingerne spænder fra hårklip og styling til forskellige ansigts- og kropsbehandlinger. Med fokus på at kombinere moderne teknikker med traditionelle metoder, sikrer Noblesse, at hver kunde får skræddersyet behandling, der imødekommer deres specifikke behov.
Alt i alt er Noblesse i Roskilde et fremragende valg for dem, der leder efter en skønhedssalon med fokus på kvalitet og kundetilfredshed. Salonen fortsætter med at tiltrække nye kunder, samtidig med at den plejer og værner om sin loyale kundekreds. Med den voksende popularitet ser det ud til, at Noblesse vil forblive en central del af Roskildes skønhedsscene.
Udtalelser Fra Noblesse
Virksomheden Noblesse har samlet en vurdering på 4.3 baseret på 39 anmeldelser, hvilket indikerer et generelt positivt indtryk blandt kunderne. Mange blevet behandlet med professionalisme og har været tilfredse med deres oplevelser.
Flere kunder fremhæver den gode service og kompetente personale. Christian Montesinos roser særligt behandleren Sille og anbefaler stedet varmt. Ligeledes har Louise Rehder haft fremragende oplevelser med neglebehandlinger over en længere periode og beskriver det som hyggeligt og indbydende.
Dog er der også negative oplevelser, som Linda Vestergaard og Betina Hansen beskriver. De har været utilfredse med kundeservice, især i forhold til kommunikation om behandlinger og gavekort. Betina oplevede en direkte konfrontation med ejeren, der endda rev hendes gavekort i stykker, hvilket har skabt stor skuffelse.
- Positive anmeldelser: Mange kunder oplever venligt personale og imødekommende behandlinger.
- Negative anmeldelser: Flere kunder nævner problemer med kundeservice og manglende information.
- Generel tilfredshed: Samlet set vurderes behandlingen høj, med en del ros til specifikke behandlere.
Fremhævede Udtalelser Fra Kunder

Kim Nielsen
Rating: 3 / 5
Fik en 20min ryg message som var virkeligt godt. Ville dog ønske at når der står 20 min at det er 20 min. Men de 20 min er inkl. skift at tøj og vente tid så fik reelt set 12 min massage som faktisk var lækkert.

Christian Montesinos
Rating: 5 / 5
Top service, meget kompetente mennesker. Er blevet behandlet af Sille, flere gange og kan varmt anbefale Noblesse

Linda Vestergaard
Rating: 1 / 5
Vær på vagt – har oplevet dårlig kundeservice.
Tog tidligt fri fra arbejde for at nyde en ansigtsbehandling og pedicure, som var bestilt mange uger i forvejen hos indehaveren. Mine oplevelser og gode råd til ejeren er følgende:
Det er ok at skifte behandler og bytte om på det jeg har bestilt, men fortæl mig det (i sender bekræftelse på sms, så jeg kan også informeres på sms)
Det er ok at være forsinket, men fortæl mig hvor længe jeg skal vente. Jeg gav op efter 45 min., da jeg skulle hente min datter – jeg kunne ikke få informationen, da min behandler ikke ville afbryde indehaveren i en massage af en anden kunde
Det er ok at i tror i har ringet til mig om, at der byttes rundt på mine behandlinger, men lad være med at sige, at der må være noget i vejen med min telefon, når jeg viser jer, at jeg ikke har nogle ubesvarede opkald eller beskeder på min svarer fra jer
Sygdom er en ok forklaring på forsinkelser, men brug de oplysninger i har til at kontakte mig (mobil) så jeg kan tage stilling til om jeg vil flytte behandlingen til en anden dag – vel og mærke før jeg har taget tidligt fri fra arbejde.
Glem argumenter som “jamen folk bliver som regel kede af det, hvis vi aflyser’ jeg er ikke ‘folk’ – jeg er mig og jeg vil gerne have valget.

louise rehder
Rating: 5 / 5
jeg har fået lavet negle hos noblesse hver 3 uge i et år nu og er mere end tilfreds 🙂 har kun én gang mistet en negl og det var min egen skyld på festivalen 😉 De holder virkelig til meget. personalet er super søde og der er altid en god og hyggelig stemning i klinikken 🙂 har også fået ansigts behandlinger og har kun haft gode oplevelser med dem også 🙂

Betina Hansen
Rating: 1 / 5
Rigtig dårlig kundeservice af indehaveren i Holbæk!
Jeg havde en rigtig dårlig oplevelse hos Noblesse i Holbæk. Jeg dukkede op til den massagetid jeg havde bestilt via deres bookingkalender med et gavekort i hånden. Jeg havde forinden skrevet en besked til dem om, at mit gavekort (som var en gave fra en kær veninde) desværre var udløbet d. 27. november. Hvis det var et problem, måtte de godt kontakte mig! Jeg hørte intet og dukkede op til aftalt tid og glædede mig til en dejlig afslappende behandling. Men efter 10 minutters venten dukkede ejeren op og sagde, at det ikke kunne komme på tale at indløse det. Hun rev gavekortet i stykker for næsen af mig! Jeg spurgte om jeg evt. kunne betale ekstra for at få det brugt, men hun var slet ikke lydhør! Så skuffelsen var stor 🙁 Men som om det ikke var nok, så ringede hun mig op igen et kvarter senere og sagde at jeg var udeblevet fra behandling og ville blive opkrævet hele beløbet….. Jeg var ikke udeblevet, men blev afvist på det groveste! Meget mærkelig form for kundepleje i min verden.
Så tænk jer om inden i bestiller tid hos Noblesse i Holbæk – man kan blive slemt skuffet 🙁

Connie Petersen
Rating: 5 / 5
Har lige været hos Noblesse og fået en luksus ansigtsbehandling og jeg må sige, at jeg har stor ros til hende som behandlede mig og til stedet. Total afslappet behandling med en meget professionel behandler og et behageligt miljø. Absolut ikke sidste gang de ser mig, det var en time i himlen. Mange tak for super god og professionel behandling.

Michella Juel Ottenfeldt
Rating: 5 / 5
Har kun fået lavet shellac hos Noblesse – men dette er også udført perfekt hver gang.. Én gang oplevede jeg at et stykke chippede af efter 3 dage, fik uden beregning lavet det om samme dag..
Katrine får min varmeste anbefaling!

Casper Pedersen
Rating: 5 / 5
Jeg har gået i Noblesse i flere år jeg er flyttet ned når de er flyttet
Jeg har altid fået en rigtig god behandlig når jeg kommer der op, af et venligt personale .
jeg kan kun varmt anbefale at bruge dem. hvad enten det gælder hudpleje eller massage .
Der står altid frisk vand med citron og kaffe, som man kan nyde i mens man venter på at det er ens tur.
Desuden er der altid frisk vand efter massage.